don´t let the bedbugs bite!

nu ska jag gå och lägga mig, redan vid halv 10 kände jag mig helt slut? itne normalt för att vara jag, jag är en nattmännsika ut i fingerspetsarna och jag skulle aldrig gå och lägga mig tidigt om det inte var för att det fanns en morgondag,
men jag antar att det är förkylningen som börjar ta ut sin rätt, att vara sjuk tar på krafterna,
imorgon har jag i alla fall sovmorgon (woohoo 1 ½ timmes sovmorgon!) och vi ska ha någon sorts,inspark så att man lär känna ettorna, man ska ha på sig bekväma kläder, hmm? tänker ni på samma sak som jag?
lekar, aja, jag kommer ha på mig normala kläder, glöm att jag går i mjukisar, no way,
der blir säkert kul,
jag tror jag ska försöka mig på en shoppingrunda någon dag, är i desperat behov av nya baslinnen, helst med nått snyggt tryck eller bra budskap, ni kan ju kolla min "önsklista" haha, men nu är det dags att sova,

good nigth, sleep tight, and don´t let the bedbugs bite

ni älsar mina skillz i paint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0