ett inlägg helt om naglar, om ni finner detta högst ointressant kan ni ju blunda eller nått

okej, mitt värda inlägg igår ledde ingenstans, när det väl kom till kritan och jag skulle måla naglarna så hittade jag inte det jävla nagellacket, men eftersom jag inte är den som ger upp så valde jag helt enkelt en annan färg, en röd, lite mer åtdet mörka hållet, i alla fall var det en mycket fin färg, och så målar jag naglarna, det ser bra ut till en början, men sen,
då händer det som inte får ske, det kommer utanför, på nagelbanden, och jag tror ni alla förstår hur jobbigt detta är. i alla fall bestämmer jag mig för att försöka tvätta bort allt som kommit utanför, men jag hittar inte nagellacksbortagningsmedlet, så jag får för mig att använda vatten ( smart.... njaa, inte så jätte) i alla fall resultatet är att jag har lite och då menar jag lite, nagellack kvar, det ser ut som om jag velat att mina naglar ska se förjävliga ut, vilket som ni säkert förstår INTE var min orginaltanke,

så idag måste jag måla om naglarna, igen, mitt liv suger
I-landsproblem, på högnivå eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0