at malin

hej hej, nu sitter jag hos Malin med Bob och Glenn. Dom ser på Narnia.
ingen kommentar om det.
imorgon är det annandagen, vilket betyder shopping, mellandagsrea in mi corazon. (i mitt hjärta)
ska bli ytterst trevligt.
jag är trött.
nu ska jag vara lite mer social,

har förresten spelat ett galet spel, galet kul var det.
man ska typ beskriva ett ord utan att använda det ordet, samtidigt som man får utmaningar (som i tips från coachen på parlamentet) ganska galet kul.

vi fick lite annorlunda utmaningar, jag skulle säga "det var det fräckaste" varje gång Malin öppnat munnen,
Malin skulle säga, "precis vad jag tänkte säga" så fort Emma sagt något, så fort Emma öppnade munnen skulle Nathalie hålla för näsan och titta upp taket. Jag skulle börja varje mening med "inte för att skryta men..."
sedan fanns det utmaningar som alla skulle göra, bland annat gör honnör så fort man skulle prata, prata med tysk brytning och se sur ut när man pratade, slå sig på axlarna under hela tiden man pratade.

men hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0