bildbrist jag?nejdå! plus lite allmäna funderingar om dagen och livet... NOT



en gullig bild på Malin från förra veckan (nej nej jag har inte alls bildbrist, verkligen inte)


hej hej, nu sitter jag med kemiboken i högsta hugg.
idag var jag i centrum och kollade på när Malin var tärna, duktig var hon, fint luciatåg. Malin skrattade åt mej och Natta... vi vinkade ju bara...
sen åkte jag hem och skulle plugga... det gick inte bra så jag, Malin och Natta och tog lite bilder till headern som förhoppningsvis kommer upp snart, innan jul det kan jag nästan lova.
i alla fall, fina bilder blev det. vi försökte ta några när solen fortfarande var uppe, men efter ett tag fick vi erkänna oss besegrade.
Malin är inte död, även om hennes närvaro i bloggen är ungefär lika med noll. så lever hon och mår prima.

nu har jag läst ungefär hälften av min Kemi-bok.
den boken borde vara på en topp 10 lista över tråkiga böcker.
synd att jag ska dras med denna i 2 år.
synd.

nu snöar det.
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0