dance,dance,dance

hej hej,
kom precis hem från min lillasysters och tesses dansuppvisning (okej det var inte bara de 2 som dansade men ni fattar grejen, om inte... då har jag missbedömt er läsare totalt)

grymma var dom i alla fall, fotade som en galning och de (plus de foton anita tog) kommer upp här på bloggen senare.

imorgon har jag muntligt samtal på spanska, något som delvis bestämmer mitt betyg, vill verkligen få bra på detta. idag har jag även inhandlat en fin fin stickad tröja från JC, brukar inte hitta något där men idag var det love at first sight.

nu blir det plugg,

love

lillasyster, hur svårt som helst att få bra bilder, snabba rörelser och dåligt ljus är inte särskilt bra förutsättningar för min lilla kamera, men denna fick någorlunda skärpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0