mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? jadå, kommer inte ihåg allt men jag åkte till Taizé(varit i frankrike 2 gånger men aldrig Taizé, en resa jag aldrig kommer glömma) var i London, och på Kreta. fick även en massa nya vänner
2. Höll du några av dina nyårslöften? tråkigt nog hade jag inga, inte vad jag kommer ihåg i alla fall
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej inte vad jag vet
4. Dog någon som stod dig nära?  Angus, världens härligaste. aldrig mött någon med sån energi. RIP
5. Vilka länder besökte du? Spanien (Gran Canaria), Grekland (kreta), Frankrike (Taizé) och Storbrittanien (london)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? hm... nej, mitt liv känn underbart!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? många, hela Taizé, en massa dagar med vänner som alltid kommer betyda mycket. vet inte vilka man ska nämna.
8. Vad var din största framgång 2009? kom in på den linjen jag helst vill på gymnasiet typ, fick många nya vänner. m.m
9. Största misstaget? man lär sig av sina misstag, kommmer inte på det största, men man har väl gjort en del...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk? check! skadad? check! (inget allvarligt)
11. Bästa köpet? min jacka från Monki, har letat efter en skinnjacka eller lite mindre jacka i evigheter nu. den var värd varenda öre, dock kände min plånbok inte samma sak, 1000 pix för en inte särsklit varm eller bra jacka, men snygg är den
12. Vad spenderade du mest pengar på? kläder, resor, presenter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? oj,oj,oj en hel massa saker! kan inte nämna något direkt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? baby bell-låten, here comes the sun, viva la vida, this is how you remind me, johnossi-låtar, poison, boom boom pow plus plus en massa andra
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?  gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? vet inte, åkt bort och utomlands mer, varit borta ganska mycket men det kan man aldrig få för mycket av
17. Vad önskar du att du gjort mindre? hm... sovit, jag älskar att sova men på samma gång missar man så mycket
18. Hur tillbringar du julen? Mys med familjen blev det i år
19. Blev du kär i år? ja, eller kanske inte kär, mer förälskad
20. Favoritprogram på TV? How I met your mother
21. Bästa boken du läste i år? ojj... vet inte
22. Största musikaliska upptäckten? haha va? johnossi kanske?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jag önskade mig inget, jag har allt. kom inte på nått men fick i alla fall kläder, och pengar
25. Något du önskade dig men inte fick? en hundvalp (jag har önskat mig det konstant sedan jag kunde uttala ordet hund)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?  prov i engelska, sedan träffa vänner och familj , tårta ofc.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? hm.. vet inte.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? blir bättre med åren
29. Vad fick dig att må bra? vänner är lika med kärlek
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Robert Pattinson (helt galet), Aaron Johnsson (så galet söt), Orlando Bloom, Taylor Lautner plus en massa fler
31. Vem saknade du? hm.. olika under olika perioder.
32. De bästa nya människorna du träffade? Taizé- människor, Nya klassen, Alla nya vänner i allmänhet,
Emma Nelson får en egen kategori, vi har verkligen "connectat". sjukt skön tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0