från ångest till lycka på minuter

ångesten försvann runt 3 tiden, det var då jag var klar med mitt nationella prov i matte,

imorgon har jag lunch i 4 timmar. Då ska jag skriva i min labbok, måste skriva ner alla labbar på nytt.. eftersom jag har tappat bort min andra labbok, jag köpte 2 st ljusblå idag, jag vet ite vad jag tänkte på, ALLA andra har mörkgröna, men jag valde ljusblå.  fin färg. dock har jag ingen motivering till detta. min lärare sa att jag inte fick tappa bort den när jag fick min andra, hon lär ju se att jag tappat bort den eftersom min labbok är ljusblå.

ljusblå? av alla färger? det roliga var att det fanns... gröna, mörkt gröna, ungefär den färg som resten av min klass har men... nej jenny väljer ljusblå. jag tycker inte ens om ljusblått.

i alla fall, jag kanske ska gå på teater också, lejonkungen. det är något på min skola. jag fattar inte riktigt men tydligen är det teater. jag vet inte om jag vill. jag vill shoppa. plugga. och äta. det är ju ändå lunch?
i alla fall betyder detta bara 3 lektioner imorgon (spanskan är inställd) vilket är lycka.
okej idag hade jag en lektion. plus ett nationellt prov, men jag kände mest ångest. nu är lycka känslan som gäller.

men nu ska Linnéa skicka sin engelska text som jag ska läsa (ytterst motvilligt), annars får jag inte låna hennes labbanteckningar. det är verkligen inte så att jag gillar att korrekturläsa mina vänners texter, verkligen inte.

skriver möjligtvis senare, men var inte för säkra.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0