god jul (dubbelmoral igen, internationella människor som besöker OURSTUFF kommer inte förstå, men men)

då var det den dagen igen, känns mer rätt att skriva det nu när det faktiskt är ljust, och ja... dagtid.
igår, klockan var väl lite över 1, så skrev jag samma sak, men nu känns det bättre att säga det.

så ja dagen är här, JULAFTON, trevligare dagar får man leta efter, snart kommer det en massa gäster och ska äta jubord, är bara jag som inte tycker att julmat är särsklit gott? jag övertalade min mami att ha med en kantarellpaj, när bror min bad om oxfilé och sås till så sa mamma stopp.

men kantarellpaj blir det i alla fall,

hoppas ni alla får en god jul, och en trevlig julafton.
nu ska jag hjälpa till med maten, och se på "Pippi på dom sju haven"

GOD JUL till er Alla!
love


dagens juloutfit,


Kommentarer
Postat av: natta

jag håller med, julmat är överskattat :O jag ville ha revbenspjäll, men får jag det? Nej! :(

God Jul! :D

2009-12-24 @ 12:00:02
URL: http://nathahahalie.devote.se
Postat av: Tess

Är det en klänning eller en topp? :) Riktigt snygg puffärm! Kram

2009-12-28 @ 21:05:49
URL: http://seveninchleatherheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0