julstrul,

hej hej,
jag är trött.
jag borde inte vara det men det är jag.
ikväll var jag publik på en julkonsert. "JULSTRUL"
väldans bra var det,

nathalie, emma (lövet),michael jackson, dragspel med mera.

duktiga var dom, emma (nelson) och jag fick goosebumps... typ ofta

nu ska jag vara lite social.
egentligen orkar jag inte. men men.


bilderna är råsnodda från Emma
(reacting.blogg.se)
den ena föreställer en kille, som var grymt bra sångare. hans band var riktigt bra
den andra föreställer Nathalie, och Olivia som också var grymma, (och natta det säger jag inte bara!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och snygging basisten gick bara i 7:an!!

det är helt galet! x)

2009-12-17 @ 08:36:40
URL: http://reacting.blogg.se/
Postat av: Anonym

han hade flickvän också, too bad (för oss)!

det är galet att han var så... ung?

nu känner man sig gammal när man referar till en snygg kille som var för ung....



galet om något!

2009-12-17 @ 17:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0