kalorier, sallad, dieter, yoga, träning, spinning, protein, kaninmat?

häjj,
kom precis hem från gymmet, jag, Malin, Linnie Winnie och Toooove wooow. var duktiga och tränade.
när vi kommer till centrum var Linnea och Malin redo att vända och ta bussen tillbaka hem, det gick ingen buss från centrum till Hallen, (det var snöstorm) men jag och Tove tvingade med dem på en låång vandring.
efter denna ganska långa promenaden hade vi snö överallt.

då började träningen, nu ska inte detta bli någon träningsblogg som skriver om dieter och kalorier och what ever

litet tillägg här bara, MAJORITETEN av killarna i min klass räknar kalorier, jag och Linnie tittade bara frågandee på dem och fortsatte äta på våra subway-mackor, en kille tog med tonfisk för att det är mycket protein i ? knasigt?
men dom är trevliga, det är det viktigaste,
jag försökte förklara för Linnea vad en kalori var, för jag vet faktiskt vad det är! men jag använder det inte.
jag är mer att jag tränar regelbundet och äter det som verkar bra, typ sallad (även fast en del sallader smakar tillsattsämnen och kaninmat. jag äter det!

slut på saker som har med nyttigheter att göra.

vi tränade och var duktiga punkt slut.

imorgon börjar jag typ tjugo minuter över 8, det är inte helt okej.
jag vill sova.

första ska jag bara göra lite annat.

nu ska jag sluta blogga i alla fall, för det går utför.
sov gott


Jag måste bara lägga ut en bild på en sak jag hittade på FELSMS.se 



hahaha, skadeglädje är den enda sanna glädjen typ?
nej men erkänn, det var rätt komiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0