kyla+skinnjacka= ingen bra kombination!!

Hej hej
Nu sitter jag här i skolans bilbliotek och väntar på utveklingssamtal (hjälp!) men det går nog bra.
imorse skulle jag gå till bussen, som vanligt, sedan när jag hadde gått en bit kom jag på att det var mycket kallare än igår, men jag gick vidare där i min skinnjacka...
jag kom fram till busshålsplatsen där min granne redan stod, han sa hej och sedan fick jag upplysningen om att det var 10 minus ute!!
är det komstigt att man fryser eller? seriöst snälla kan det inte vara lite varmare jag har ju ingen vinterjacka, så nu kommer jag att frysa ihjäl inom den närmsta veckan, jag måste alltså skaffa en jacka och det är fort!!

nä nu börjar samtalet... läskigt... lycka till till mhhooa (mej) hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0