natten/dagen

hej,

natvolleyn kunde gått bättre, vi förlorade 2 utav 3 matcher. dock hade vi tufft motstånd.
jag sov i 7 timmar,inte så illa? ungefär så mycket jag brukar sova, vilket resulterat i att idag har jag INTE dett ut som en zombie. jag sov till 9. bussen gick 5 över. jag sprang.  kommer till skolan. får veta att vi börjar en halvtimme senare. än vanligt. jag hade kunnat ta ett tåg som gick 45 minuter senare. jag blir sur. hela klassen blir sur. ingen har fått veta detta. utom lärarna. alla hade velat ha en välböhvlig. lite längre. sovmorgon.

efter 4 timmar matte, och 1.5 timmar kemilabb åkte jenny hem. lycklig. verkligen.
jag gjorde så bort mej på labben, jag välter ut det vi ska hetta upp vilket resulterar i att hälsofarligt ämne hamnar överallt. och vi (min labbpartner och jag) måste göra om allt. allt, inget finns kvar av det vi gjort.
hur lyckas man?

nu sitter jag och skriver klart min engelska. jag funderar stark på att skolka från svenskan imorgon.
om jag går på den så börjar jag 9.30, och har sedan en håltimme på ungefär 4 timmar.
annars kan jag börja klockan halv 2, med nationella prov. lockande... mycket lockande.
ettt prov sen... gå hem.
lockande.
tror jag kör på det.

får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Anita

Ofta ni har nationella halv två? :o

Vi har halv nio...

2009-12-08 @ 21:40:58
URL: http://anitatesse.blogg.se/
Postat av: karro

ofta ni har halv två och halv nio! vi har tio över 8!

vilket betyder att jag borde sova nu :p

2009-12-08 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0