sammanfattning av en lovely day


dom här galna flickorna ska jag spendera dagen med, julkklappshopping it is!


hej hej,

har inte bloggat på ett tag, har haft annat för mig.

gårdagen, proppad med saker.
-hade prov
-shoppade
-hade avslutning
-julshow (som var sjukt bra, synd att man missade bror)
-bio (avatar var en värd film, den var faktiskt det, såg den med dom under plus matilda och Susanna)
-fika (satt på ett café på söder i några timmar med Oscar, Linnie,Ella, Emily, Benji, ganska random...)
-åkte hem, bestämde mig för att Malins hem var lite roligare än mitt och åkte dit och pratade med henne och Nathalie i några timmar, vi skulle se film, men det blev inte så.
ingen orkade hämta film, eller videospelaren. så när vi väl bestämt oss för att gå upp och hämta spelare, då skulle jag hem om 40 minuter, så vi tittade på youtube klipp istället (jag säger bara nobody is perfect! bästa ever!)

sedan gick jag hem, jag orkade inte gå så jag frågade pappa om jag fick sova där men han sa att han kunde hämte mig, (jag och malin bor ca: ett kvarter/ 200 meter från varandra)

nu ska jag göra mig i ordning, jag, Malin och Natta ska shoppa, julklappar!

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0