sjätte december, st: nicolaus

hej hej,
idag är det den sjätte december, aka st: nicolaus
för er som inte vet vad st:nicolaus är så är det när man ställer ut skon på kvällen innan (den femte december) och dagen efter när man kollar i skon så är den full av presenter. en av de mysigaste sakerna man kan fira.

jag är den enda jag vet som firar detta, idag fick jag en tidning, ansiktsvatten och lite annat,
jag har firat detta så länge jag kan minnas, det är en speciell känsla när man springer ner till hallen och det finns fullt med paket i skon, det är verkligen en av de bästa sakerna man kan fira,

nu ska jag äta middag, mysfaktorn är hög,
jag älskar julen och advent!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0