studiedag är lika med kärlek

jag håller på att städa, det är ganska överdrivet tråkigt. aja, bättre än att gå i skolan, senare ska jag plugga, det är ganska tråkigt det också, men men, vill man ha bra betyg så vill man.

jag har kommit fram till att det är sjukt jobbigt att flytta över alla sina saker från ett rum till ett nytt rum, väldigt jobbigt indeed.

vad ska man slänga, vad ska man spara? svåra val.
jag gör en liten... kombination. jag lägger det som jag inte vill ha, i en  låda, möjligtvis kommer det bli 2 lådor. sen gömmer jag lådan på vinden, så är det framtida jag som får ta itu med det problemet.

i alla fall börjar det gamla rummet bli så pass normalt att man skulle kunna bo där, så snart kan lillasyster flytta in.

men nu är det dags för mej att sätta igång.
love

matteboken får vara med på ett hörn, det är det som står på schemat efter städningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0