taggar galet för nattvolley

tagga,tagga,tagga!

i natt är det Nattvolley för hela slanten, (bra en natt innan nationella provet, bra planering men men)
vi har temat... wait for it....
Marina (hur svårt som helst...)
jag ska ha en röd sydväst (ni vet en hatt man har på sig när det regnar, pippi har en gul), och vita shorts, och en blåvit-randig tröja.

aja, what ever, det får funka, det slutar runt... halv 3 inatt, då kommer en viss dam vid namn Jenny, se ut som en död fisk.

imorgon är det mattegenomgång, och på onsdag nationella prov.
en positiv sak är att idrottsprovet är framflyttat till nästa vecka, detta gjorde min dag.

en sak som var ganska negativ var att min mobil gick sönder... skärmen ramlade ut, det ser definitivt värre ut än vad det låter, vilket betyder att mina kontakter är i stort sett bortblåsta,
man tycker att en mobil borde tåla att fall in i en vägg... och sedan ner i stengolvet men tydligen inte,
(okej... efter ett par liknande händelser skulle vem som helst gett upp, men jag hade stort förtroende för min mobil, efter att jag sprang in i en vägg (låter värre an vad det var) och halva skärmen slocknade så trodde jag att jag skulle slippa liknande händelser, men är man duktig så är man.

nu måste jag packa i ordning för natten,

love

Malin, Jag och Nathalie,
sista nattvolleyn
ni kan ignorera mitt ansiktsutryck,
jag ser lite smått efterbliven ut.... tyvärr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0