vaken och ledig

hej, nu sitter jagi min säng, har precis duschat, jag är ledig och livet leker.
utanför mitt fönster är allt ganska vitt, men det är väl också trevligt.

idag är planerna att göra en hel massa plugg, (nästa vecka kommer vara den värsta, spanskaprov muntligt , nationella i Matte A och sen idrottsprov) veckan efter nationella nummer 2 i matte och typ ett megastort kemiprov, som omfattar 5 kapitel, min lärare är typ snäll.

i alla fall nu blir det frulle (brukar aldrig, verkligen aldrig använda det ordet, men nu blev det så)
mitt rum måste städas också, det suger ganska totalt, men men,
som  sagt frukost!

love


bjuder på en chiuaua-bild tagen i webcam,

och ni som inte fattar chiuaua-delen, för att göra en lång historia kort, malin tycker att jag kan se ut som en chiuaua... ibland, bilden är på gränsen mellan mitt chiuuauau-utseende och min vanliga look,
there you go,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0