båtliv i en vecka, check!

hemma igen, testade ju att mobilblogga när jag var på sjön, och det verkar ju ha funkat prima, men redan efter ett inlägg tröttnade jag, vem pallar sitta på en klippa och blogga när man kan sola och bada? inte jag,
ja i alla fall, skärgården var som väntat trevligt, en hel del klippor och hav, drog till sandhamn en sväng, åt ute,
veckan kan summeras med ett ord, najs!
har blivit brunare och känner att mitt hår behöver vanligt vatten, att bada i havet varje dag gör håret knasigt, men vem bryr sig,
planerna för imorgon är i alla fall att göra stan farlig tillsammans med bloggaren som aldrig bloggar, aka Malin, men hon har väl bättre saker för sig, vad vet jag, men ska försöka inhandla ett par jeanshorts, och lite kläder för ett varmt klimat, åker till kreta snart ju, och det är närmare 40 grader där, 30 på natten, seriöst, vilket paradis, jag kommer vara en pepparkaka när jag kommer hem, förhoppningsvis,
förresten kommer mina pengar ta slut imorgon, hejdå till dom, jag känner på mig att jag kommer inhandla en hel del saker, och jag känner även på mig att jag inte kommer vara i behov av någon av dessa grejer, vilket min mami ständigt påpekar, jag köpte 3 kjolar för några veckor sedan (plus dem jag hade sen innnan) och idag så fick jag panik när jag fick för mig att jag inte hade några kjolar, jag hade redan planerat en drastisk åtgärd (SHOPPING!) när jag kom på att jag hade flera stycken hemma, problemet löst,

jag hatar när man glömmer bort vilka kläder man har och sedan går och köper saker fast man har alldeles för många redan... det är ganska värdelöst, men men nu babblar jag på som om jag inte pratat på år och dar, seriöst när jag väl skriver så... flyter det bara på,
måste hitta på något som kan bota detta, kanske sudda-knappen....? men på samma gång vill man ju inte sudda ut en lång text.... ojj, nu bubblar jag vidare...

hejdå

bilder från veckan kommer senare, har tagit uppåt 700 bilder,
men bjuder på en:

vattentät kamera check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0