rubrik

Hej på er, det var längesen.
Kanske ska börja blogga igen, får se. Det märker ni nog.
Nu sitter i alla fall här med Anita och försöker få upp en turkisk peppar burk. Får damp snart, varför har dom gjort dom så svåröppnade? Måste vara meningen att jag inte ska äta.. snart går jag och hämtar en skruvmejsel och försöker bända upp den!
För några dagar sen kom jag hem från grekland. Har haft det sjukt mysigt och bara legat i solen och chillat hela dagarna. Det var all inclusive så man fick hämta vad man ville när man ville. Det var nice. Måste bara seja till er att greker är underbart snygga och värsta trevliga.
Jag och Anita har precis sett på angus, thongs and perfect snogging. Den har jag ju inte sett förut host.. Men älskar den fortfarande. Speciellt den underbara Aaron Johnson!


Här får ni bilder på snyggot






Nu är burken öppnad! Jag försöker tvinga Anita att smaka men hon vägrar, tråkmåns. Varför gillar hon inte lakrits?? Men det är egentligen bra för mig för då får ju jag mer. haha.

Puss på er

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0