bilder från igår, tesse knäppte dem, hon är duktig

vi fikade.... mycket, wayne´s är kärlek

Tesse lekte/var vuxen och tog Latte(?)
Jag är barnlsig och tar en brownie
Anita drack coca cola,


jag vet inte vad wayne´s gör med sin latte men ca 5 sekunder senare var Anita (som inte ens drack latte?) och Tesse HELT övertygade om att jag skulle klippa mej, så jag gjorde det, på bilden ser ni resultatet, dock en dag senare... inte lika snyggt men men,
ser bättre ut i verkligheten,
Bilden tog Anita vid långsjön idag, mer om det senare

när jag klippte mej hade tesse och Anita otrloligt roligt, de gick tydligen förbi frisöreb flera gånger för att se om jag var klar... han i kassan kollade lite snett på dem, (undrar varför? NOT)
ni är det trevligaste sällskapet man kan ha i alla fall!

Mitt hår innan, förlåt för censur men tro mig, jag gjorde det för er skull, promise!

Love


Kommentarer
Postat av: tesse

Haha men latte e ju gått! :P

2009-06-25 @ 11:40:48
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0