dagen

Dagen började med att jag och Anita åkte till en sjö, för att sola, vi åkte hem... anledning: solen försvann
sen drog vi hem till anita och gjorde himelsk god hallon smoothie, yummie!
vi såg även på Vänner, jag börjar bli lite trött på det, men ändå inte... svårt det där, det är så bra så att man kan liksom inte tröttna, konstigt....

sen ringde Malin, hon ville att vi skulle möta henne, så jag cyklade iväg (har inte sommarlovskort...) och mötte henne, jag köpte 2 äpplen,  min kära vänner köpte kladdkaka, jag börjar bli trött på att fika.... kan man bli det? antagligen,

åkte hem, åt färsk pasta med sås och västerbottenost, jag säger bara mums!
sen kom anita och Malin hit, vi spelade Monopol, verkligen minnen av det spelet alltså, vem som vann? detkan ni fråga anita och malin om.... (JAG,JAG,JAG!!!)

lite bilder från dagen som anita knäppte:

Jag@ långsjön

Anita @långsjön

SMOOTHIE Á LA ANITA, mums
man kan skymta mig i bakgrunden,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0