sova eller satc?

nu ska jag sova,  imorgon ska jag upp tidigt, jag,tesse och Anita ska in till stan och shoppa.
Söder it is. så vi ska i alla fall upp tidigt, vet inte varför men jag litar på mina vänner, och om dom säger att jag ska upp
då, så går jag upp då, det blir säkert bra, det är ju sommarrea överallt, så jag kommer troligtvis hem med nått, men saken är den att min garderob redan är överbelastad, vilka problem, jag skulle ju kunna satsa på en större garderob, jag tror jag kör på det istället.
men nu kan jag ju inta lägga mig, nu börjar SATC, vilka problem jag har, Satc eller sova? Sova eller SATC?

sov gott, jag stannar nog uppe ett litet tag till,
love

satc- sex and the city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0