the hangover

hej hej,
nu har jag precis kommit ut ur duschen, väntar bara på att mitt hår ska torka... seriöst det tar flera timmarför mitt hår, det suger att jag inte har nån fön, men men. det ska ju vara bättre att låta det självtorka så, jag ä snäll mot mitt hår antar jag.
nu ska jag sluta prata om mitt hår,

just det!
igår ringde mina kära vänner vid halv 8 tiden, vi skulle på bio, det var bara att göra sig iordning (på 5 minuter.... anita,)
och åka iväg, det var sjuukt lång kö på bion, så när vi betalade då skulle filmen börja, tack för bioreklam,
utan reklam skulle jag aldrig hinna se början på filmer!
vi såg då baksmällan, så vääärd film, seriöst jag skrattade oavbrutet i 2 timmar, min humor, den är värd att se!

dagens planer är.... träffa lite vänner, sen vet jag inte mer. kanske drar till stan eller till någon sjö och badar, vi får se vad vi hittar på,


Värd film

Killen som spelade Phil, när jag blir lite äldre vill jag gifta mig med någon som honom, lite info bara...

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0