uppdateraren.... NOT

uppdateraren här, <NOT,
men vad ska man säga har bättre saker för mig, som att leva livet, en vän sa "men om man ska skriva om sitt liv hela tiden, hur hinner man då leva?"
det kanske beror på hur snabbt man skriver, men den här helgen hade det inte spelat nån roll om jag var the master of skriva fort... för jag har haft fullt upp,
allt med midsommar och annat,
midsommar var nice, det kan inte beskrivas på annat sätt, bara så: nice
that´s it!
idag var det nice,
jag var ute med segelbåten, efter nån timme tröttnade jag... ( inte på att segla utan på att vara vaken) och somnade, men men innan gick det prima, tills jag somnade som sagt, ikväll harjag typ varit död i soffan, midsommar tog all min ork, kan man säga så? aja, det är så det känns i alla fall,
imorgon drar jag ut med några vänners segelbåt och tittar på något race, håller tummarna för fint väder så jag kan jobba på brännan, seriöst jag klär inte i att vara blek, (inte enligt mig i alla fall)

Men nu måste jag sova ska upp vid 8 imoorn, så vi hinner ut med båten (seriöst 8?? på sommarlovet, inte OK, men vad ska man göra? kan ju inte be mina vänner att vänta för att jag behöver min skönhetsömn... nej. det går nog inte, 
god natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0