sångfåglar och fika

hej,
igår var jag ju på teatern, kom hem vid halv 12 och då var jag trött så jag slängde mig bara i sängen och somnade bums,
teatern var bra, det var ju 4:e som jag tittat på så nu kan jag typ allt, låtarna sätter sig verkligen i hjärnan, ledaren kallade föreställningen den mest "pårökta" hitills och jag kan inte göra något annat än at hålla med!

efter föreställningen så var det "fest", hehe det  var typ ALLT teater-folk + jag och anita, men det var kul,
sköna männsikor och 42 liter dricka, haha det låter lite fel men men...
alla teater-männsikor är verkligen kramgoa, alla kramade mej och anita fast vi aldrig sett dem förr men det var väl mysigt,
efter det gick vi hem, sjungandes svennebanan, årets sommarplåga, ingen fråga om saken. folk måste ha undrat vilka som gick omkring i en klunga och sjöng...  i alla fall en mucho trevlig kväll

dagen idag var också trevlig, gick i skolan fick mina vänner att gråta, dock inte med mening jag råkade bara säga att det var dags att släppa taget... och man kan säga att de trodde att jag menade att vi skulle säga upp vår vänskap, men men, vad är livet utan lite missförstånd ibland, that´s life
efter skolan åkte vi och fikade, "men vi fikar inte så länge va? bara typ en och en halv timme eller så?"
citerat Malin, det säger lite om våra fikaraster eller hur?

nu på kvällen var vi på musikcafét i vår skolan och så fick jag och Malin ett infall att vi skulle upp på scen och sjunga och ... vi snacka med dom som anordnade hele grejjen och fråga om vi fick sjunga och dom bara : sure, det är bara att köra,

alla hade förberett sig i månader och veckor, en del i några dagar,
så vi sa mitt i showen att vi skulle vara med och det var vi, vi sjöng nån låt men det gick faktiskt över förväntan, haha
fick en hel del applåder och komplimanger, det är alltid roligt! hela saken var verkligen helt flummigt och vi bara körde på men jag säger som jag sagt förr,
impulser gör livet lite med spännande


Jag och Malin, sommaren 08,

Kommentarer
Postat av: tesse

ahh den där bilden e från skolavslutningen i åttan, fett länge sen ju buhu.

2009-06-06 @ 13:07:29
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0