regn,fjärilar och burger king

det är vad min dag bestått av. just det vi spelade laserdome också, det var jag ganska duktig på förresten, jag trodde att jag skulle göra bort mej totalt men nejdå, vi spela 2 spel och jag kom 1:a och 3:a, av 26 pers,
jag var stolt. tesse var också duktig (anitatesse.blogg.se)

fjärilarna var fina, det var typ allt, men fint är väl alltid något och Burger King var gott, är det nån som kan förklara för mej hur man ska orka äta upp en hel meny? jag var hunrig som en varg när jag om dit men när jag ätit halva hamburgaren så var jag mätt igen??
hur kan man orka äta så mycket? mysterium för mej :S

nu ska jag sova, jag vet att klockan typ är 15.00 men what ever? jag är trött då sover jag, så är det med det.
men jag måste skriva på min so-komplettering... hmm... imorgon kanske??
får se hur det blir med den saken..

bild på mej och tesse från romme 2008
vi är skidnördar,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0