SATC, plus alla dom andra

sitter och tittar på sex and the city, det måste vara en av världens bästa serier.
VÄNNER, SCRUBS OCH SATC
älskar dem!

Planerna för imorgon är
jag och tesse (anitatesse.blogg.se) in  till stan och gå på nått museum med fjärilar, spela laserdome och ha picnick, det ska nog bli kul, det blir det alltid när jag o tesse gör något, sen på kvällen vet jag inte vad som händer... jag har en känsla av att jag skulle gör något viktigt men... jag kommer inte ihåg vad, jag lär komma på det senare. det sitter nånstans i bakhuvudet

 
Planerna för nu är
sängen, den kallar mitt namn, är helt slut efter att ha sprungit omkring i skogen,
det blir mer inlägg imorgon
that´s a promise, tummis på det?

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0