dag plus en del av natten

hej, hela dagen har varit helt galen, jag har varit överdrivet trött.
igår natt så gick jag inte och la mig förrän halv 1, jag märkte att jag hade kletat nagellack på min dörr, så jag kommer ut i hallen för att hämta aceton, då möter jag pappa, vår konversation
jenny- ehm, hej!
pappa- ska inte du sova?
jenny- ehm, joo men det är nagellack på dörren.
pappa- okeej? varför är det nagellack på dörren, klockan är halv 1 jenny?
jenny- jag behöver aceton
pappa- okej, sov gott

jag var så galet trött. hade jobbat 2 timmar matte, trigometeri är inte att leka med, speciellt inte på natten.

så jag sov i alla fall, bara 5 timmar, missade nästan bussen, åt frukost efter 2 lektioner vilket betyder halv 12 för mig, jag var hungrig.

sen på lunchen skulle vi gymma, så det blev en kort lunch. limones baguettes är mums.

men nu ska jag vara social, massa gäster här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0