desperat hemmafru? jag? OM jag är!

hej, nu sitter jag och läser min engelskabok, dagen har varit oerhört lugn, med bara en lektion, på lektionen labbade vi, ganska lätt, bara det lilla faktum att jag och min labbpartner fick det motsatta svaret mot vad alla andra fick, inte ens läraren förstod vad vi gjort för fel, då våra utrökningar stämde till punkt och pricka.
aja det var trevligt ändå.
på vägen hem stannade jag och handlade, jag har känt mig lite som en hemmafru idag, minus det desperata.
jag har bakat, städat, handlat och läst en bok....
okej jag har i alla fall känt mig ganska mycket som en hemmafru idag,

nu skriver tove till mig på msn, ska vara lite social med henne.
skriver om ett tag,

love


(blogg.se verkar ha personliga problem och vägrar ta emot mina bilder synd för er, skyll på blogg.se)

Kommentarer
Postat av: Den fantastiska människan

Du ÄR en hemmafru! <3 Tillbringa lite mer tid med att snacka med den där Tove så kanske allt löser sig ;P

2009-11-24 @ 18:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0