jag ska slåss i dina kvarter- Lasse Lindh

kvällen spenderades hos suss, med tårta, moa och Linnie Winnie firades, mys på det, sen fick vi lift till centrum med tessan, där köpte Malin godis, sen gick vi hem, det var långt, men trevligt. vi gick många kvarter,

Malin är här och håller precis på att sminka min lillasyster, jag försökte mig på att sota hennes ögon alldeles nyss,
resultatet hade kunnat bli bättre, det är allt jag säger.

lyssnar på lite nostalgimusik, galet bra
jag säger bara SHEBANG- Romeo ( ni vet låten i Adam och Eva filmen)
boom,boom,boom (i want you in my room) -Vengaboys
jag kan fortsätta för alltid,

någon gång ska jag och malin sätta ihop en spellista med all gammal musik som vi aldrig tröttnar på.
men nu ska jag vara lite social,

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0