malin och jenny goes... wait for it... vältränade

ja, ni läste rätt, vi har spenderat hela kvällen på gymmet, jag driver inte, vi kom dit vid 7 åkte hem halv 10,
hann springa 4 km, gå trappmaskin, simma 10 längder, styrketräning och sedan lite stretching.
vi är så hurtiga, och ganska allmänt bra,
nu känner jag mig trött, men duktig!

jag och malin ska bli bodybuilders när vi blir stora, vad ska ni bli?

(malin sa idag att hon skulle bli stylist, när hon frågade mig låtsades jag som om jag inte visste, men jag vet,
jag ska bli bodybuilder, malin vet det inte än, men hon ska lätt joina mej)

kör en omröstning på det,


VAD ÄR TUFFAST, BODYBUILDER ELLER STYLIST?


vårt mål! mannen ni ser framför er, vi kallar honom Bill, är vår idol


bilden är som vanligt råsnodd från google,
erkänn att några trodde att detta var en bekant till mig och malin, erkänn?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0