tårta och en blå jacka

hej, nu sitter jag och skriver på min analys, och äter tårta. perfekt måndags aktivitet.
jag funderar starkt på att dra till gymmet ikväll, känner ett starkt drag dit ikväll, känslan efter är underbar.
får se hur det blir, ska försöka övertala Malin, får se om jag lyckas,

i alla fall, nu sitter jag med min svenska Analys, den ska vara inne på torsdag, det är ganska lång tid kvar, men jag fyller år på onsdag så hela veckan är proppad med olika kalas och bjudningar, väldigt trevligt!men nu ska jag vara lite mer aktiv, med mitt plugg, hoppas jag lyckas,

love


jag ska snart, snart köpa denna jacka, vet inte om den ska vara blå eller svart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0