välkommen till verkligheten!

hej!
vet inte om ni har märkt att jag har lyst med min frånvaro, men nu är jag tillbaka,
lite mer brunbränd än innan,  
min so-lärare utropade detta faktum- att jag var brunbränd- mitt i en föreläsning, 30 nyfikna faces vändes mot mig, en tjej jag aldrig pratat med i min spanska grupp undrade var jag varit, min spanskalärare blev glad över att jag varit i ett spansktalande land(jag sa un poco, som betyder lite, när hon frågade mig om jag pratat spanska, cred till mig!)

okej min poäng är att jag är att jag är brun, något som en hel bunt påpekat. poängen slut.

i alla fall jag har spenderat 1 vecka i san agustin mucho trevlans. skönt med lite värme, dock blev välkommnandet till verligeheten inte det bästa.
snöblandat regn, tidig morgon, springtur till bussen. jag har saknat det här landet...

//Jenny

    vs.


BILDERNA ÄR RÅSNODDA FRÅN GOOGLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0