en produktiv dag

hejhej, jag borde verkligen plugga, det blev inte så mycket av det idag,
det som hände var att jag, natta och malin bestämde oss för att simma innan vi skulle spela volleyboll,
simmade 46 längder (ca. 1km, lite mer) vilket betyder att jag simmat 90 längder den här veckan, sen drog vi till ica,
köpte mjölk och flingor med kanel och äppelsmak, (malin och natta köpte även sockerdricka, kanelbullar och pringles, man vill ju inte riskera att bli nyttig) efter att allt var inhandlat så gick vi till hallen där träningen skulle vara, satte oss och hade en liten picnick, vi var en halvtimme tidiga, jag hade strumpbyxor på mig, det vat kallt.

sen började träningen, gick bra, sen när det var 20 minuter kvar, så ska vi välja mellan spökboll eller volleyboll, det blir volleyboll, till bland annat malins besvikelse. 10 minuter senare har malin skjutit upp bollen i taket, den sitter fast. ovanför en lampa. bollen kostade 500 kr.

en trevlig dag, med trevligt sällskap.

men nu MÅSTE jag verkligen plugga,



jag och malin, är produktiva, och städar
idag var vi produktiva på ett sätt som är bättre för vår hälsa, motion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0