GALET, UNDERBART OCH HELT SJUKT KUL

så kan man beskriva min helg,
den spenderades med Emma, Nathalie och Malin, plus 3 tyskar.
och ja dom var från tyskland, de pratade tyska och vi känner dom
(vet inte hur många som faktiskt frågat mig om de var från tyskland, och man tycker att en del borde veta att tyskar oftast är från tyskland, men vad vet jag)

i alla fall, hade galet kul, i fredags såg vi på film, spelade guitar hero och bara snackade, vi gick på en promenad, och gick och la oss runt halv 6.
i lördags så vaknade jag hos natta, åt frukost hos malin m. alla från gårdagen och sen åkte vi till stan för att visa dem sthlm, dock hann vi inte så långt utan bestämde oss för att titta på ZOMBIE WALK, men en tjej tyckte att vi skulle vara med, och sminkade oss bleka och dränkta i blod. så vi gick med i tåget (tyskarna också) och det blev inte så mycket sevärdigheter, jag och emma åkte hem runt 17 , för jag behövde plugga och emma skulle på konsert.
vi fick en del knasiga blickar, och en skrek ZOMBIEEE! (normal person)

pluggade, åkte tillbaka till malin, spelade kort , gick med Kai, en av tyskarna och häntade emma, vid centrum.
det var kallt. sen såg vi the eye (framsidan är det läskigaste med den filmen) och badade jacuzzi,
jag somnade i soffan, runt 5, gick till malins säng och somnade där.
vaknade och gick hem, och pluggade
drog till volleyboll träningen, tyskarna följde med,  fick många frågor och en hel del blickar. (men nu såg  vi inte ut som zombies, eller jag gjorde men det var inte meningen, jag var bara så trött)
sen gick jag hem, det var lite ledsamt att skiljas från dem,
verkligen snälla killar,  kommer sakna dem!

bilderna är lånade av emma, tack, (http://reacting.blogg.se/)

malin, emma, jag som zombies,  Natta tog bilden

zombietyskar, Kai, Paul och Tobi
de brukar inte se så risiga ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0