högklackat i skolan, check!

jag har aldrig haft på mig högklackat i skolan, jag har helt enkelt alltid varit för lång, men idag då så fick det bli det, malin fick långa mina skor så då fick jag låna hennes, dock inte så höga, (hon fick mina med 9 cm klack jag fick hennes med kanske 5 cm klack) dock räckte det, jag var tillbaka på samma nivå som förr, en bit över alla andra.
det knasiga är att jag av alla männsikor fick sitta ner på klassfotot, bredvid en av de kortaste i min klass, hur tänkte de? jag har aldrig fått sitta ner i hela världehistorian, jag gillar det inte heller.
okej, med risk för att ni kanske somnat ska jag avsluta detta inlägg fort som ögat,
ni som redan somnat, sov gott


drömskor

Kommentarer
Postat av: Fanny

aaaaaaaaaaaahhh! galet snygga skor :O

2009-10-05 @ 21:33:45
URL: http://fundf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0