information om citat och datorer (ganska rolig läsning, i alla fall roligare än vad rubriken låter)

Nu meddelade min dator mig om att det bara är 10% batteri kvar, utomodentligt praktiskt med en dator som kan komunicera. det tackar vi för, kan även bjuda på ett litet citat, by : me (tyvärr, kan tilläggas)

"Det är så coolt med internet, asså jag kan liksom prata med någon på andra sidan jordklotet, till exempel nu är en av mina vänner i tyskland inne på facebook, så coolt att jag kan snacka med honom!"

sorgligt jag vet,
för er som inte förstår,
1. tyskland ligger inte på andra sidan jorden, i alla fall inte om man befinner sig i sverige, vilket jag vid detta tillfälle gjorde,
2. att överhuvudtaget kommentera hur coolt det är att man kan snacka med någon på ett annat ställe via internet, det är liksom en pensionärskommentar, en liten förvirrad gubbe/gumma kan kläcka ur sig sånt, då kan det vara komiskt, på gränsen till gulligt, men när en som är 15 år kläcker ur sig en sådan sak, då är det bara sorgligt, inte gullig någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0