johnossi = kärlek

johnossi är lika med kärlek


Anita fick mig börja lyssna på Johnossi för några månader sen, och jag var fastnade redan vid första tonen, allt stavades perfektion, allt.
när vi såg dem på popaganda så blev man ju ännu mer förälskad,
jag och anita stod där och sjöng,hoppade, och var allmänt lyckliga.
kvällen innan snackade vi om hur jävla bäst det skulle bli, och asså jag vet inte vad jag ska säga mer,
men johnossi är helt enkelt kärlek, en perfekt kärlek.

lyssna nu!
sök på Johnossi,
typ youtube, spotify eller what ever, bara lyssna och njut.

jag kan ladda upp några låtar här senare,

over n´out


Kommentarer
Postat av: Anita

ett tecken på att man är inne för mycket på facebook är att man letar efter "gilla-knappen" på bloggar haha.....

2009-10-01 @ 19:42:51
URL: http://anitatesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0