10 upphöjt i minus 3 halva vadå?

hej, hemma nu, jag har kommit fram till att matte är sjukt svårt, som idag då skulle vi räkna ut följande,
10 upphöjt i minus 3 halvor.
man får ju ont i huvudet bara utav att tänka på det,
jaja det får väl helt enkelt lösa sig,
nu sitter jag och skriver på min svenska, ett personporträtt som ska vara klart imorgon, kul? nej inte speciellt,
vi fick den här läxan idag... så på en eftermiddag ska jag ha skrivit klart ett personpoträtt som folk faktiskt ska läsa, vilket suger ganska så mycket men men, imorgon ska vi äta på sandy´s det är ju alltid något att se fram emot
och ja, jag älskar matkort



och imorgon ska jag lämmna in den här klockan, den ska få ett nytt batteri, med andra ord ett nytt liv
det ska bli ganska så kul, när den fingerar vill säga, då ha jag en klocka for gods sake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0