fortsättning av min dag plus en bild när jag ser ganska sur ut , allt för er!

jag glömde helt bort resten av dagen!

aja efter en väldigt lyckad föreläsning, (läs inlägget nedan)
var det dags för spanska.
och självklart, just den gången jag INTE pluggat på glosorna så får vi skriftligt förhör, tack för den liksom,
men aja det gick i alla fall bra,
alla utom en klarade jag,
cred till mej?  ja!

sen så var min skoldag slut,
bara 2 lektioner!
lycka!
så jag och Linnie Winnie drog till stan,
mycket trevligt, fick med mej en väldigt snygg väska
bilder kommer senare men nu måste jag plugga,
har engelska plugg till imorgon,
vet inte än om jag ska gå till skolan, får se, men just nu känns det inte så troligt.

mitt huvud känns som om det ska sprängas och jag hostar non-stop


jag ser arg ut men men, ¨jag hittade ingen bättre bild just nu

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0