HÅKAN!

HÅKAN VAR GRYM! 
bara så att vi har det avklarat, jag är inte hans största fan, och brukar inte lyssna sådär överdrivet mycket på hans musik, men jag har ändå en normal relation till hans musik,
men efter igår så nynnar även jag runt på hans musik, så Håkan var helt klart värd att se.
framför den stora scenen fanns det inte en plats över, efter 2 timmar längst fram kände jag och Emma oss lite smått ofrächa och drog oss bakåt för att dricka lite, men vi hade aldrig trott att det var så mycket folk, det var helt sjukt, vi hittade inte ut, så vi virrade omkring ett tag utan att hitta varken ut eller in.
sedan drog vi oss till sidan om scenen där vi fick ett par bra platser. så stod vi där resten av kvällen.
sedan hoppade vi på en buss med några, (fanny, emma, alex och elsa?) bussen tog oss till t-centralen, där mötte vi malin, natta,olivia och nezon.
tog tåget hem och stannade på GP, för att malin skulle köpa pommes frites, kvart i 12 kom hon nämligen på att hon inte ätit middag.

kvällen var grymt värd.

håkan- ta mig till kärlek

alla grät, eller alla utom jag och emma kändes det som. men vi är tuffingar sominte gråter i första taget,
eller nått sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0