lika med kärlek plus att jag låter som ett mänskligt sågverk

hej sitter i skolan och har precis haft svenska eller, läraren var inte där så vi fick jobba själva, och imorgon är hon sjuk så jag har sovmorgon. hjärta på det,
min hals har blivit något mer igentäppt, jag visste inte att det var möjligt jag låter inte längre hes, utan jag låter förjävligt.
det är illa.
det är så illa att jag inte kan öppna munnen utan att folk skrattar.
jag låter som ett sågverk.
inte okej.
nu har jag natur och sen är det lunch.
sandy´s here i come!
sandys är också lika med kärlek.
tack linnie winnie!

okej... det här inlägget kanske inte..
make so much sense (vad blir det på svenska?)
men i alla fall.
det är ett inlägg!
skratta och le! (på samma gång så får ni pluspoäng!)

ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0