lite om min dag

nu är jag hemma, dagen var lång, började med idrott och orientering, det gick väl... bra, eller ni vet känsla när man springer och springer och aldrig kommer fram. något sånt,i alla fall helt ok, orientering är ju inte precis min grej heller så
i alla fall fick jag tillbaka mitt matteprov, är inte nöjd men det var väl inte helt åt helvete, men är ändå inte nöjd.
nu sitter jag och väntar på att få tillbaka mina krafter så att jag kan börja med mina läxor... snart kanske.
aja
nu vet jag inte vad jag ska skriva mer...
ses

bilden är tagen av anita 
se under fliken länkar för att titta in på hennes blogg som hon delar med tesse! (dom är  bästast!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0