ett inlägg om dagen, om ni finner detta ointressant, var god blunda!

hej nu är jag hemma efter en lång dag, eller jag har varit hemma sedan 6-tiden,
jag kom till skolan vid ett-tiden och hade 2 kemi-labbar, helt ok, inte så svåra, även om en del saker var knasiga.
aja efter en ganska lätt lektion, som kändes kortare än vad den var (vilket alltid är ett bra tecken på att något är roligt) så slutade den skoldagen, klockan var 5, jag har aldrig slutat så sent, i hela mitt liv, men det kändes helt ok.
åkte hem, eller stannade på vägen och köpte mjölk, jag tror jag slog rekord, när jag kom ner från mitt tåg var det 7 minuter tills bussen gick, och jag hann gå till affären och köpa 6 liter mjölk och ändå hinna till bussen utan problemas!
applåder?
tackar!
aja åkte hem, och åt middag, (nachos med salsa och ost, yummie!)
och har precis duschat, har ju skolfoto imorgon,
i alla fall, det var min dag,
hoppas ni inte är typ överdrivet uttråkade,
men det var det jag ville säga nu så
over´n out

sommarbild- ni diggar väl mina gula regnbraller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0