my Crazy morning, spelled with a K!

dagen började med en välförtjänt sovmorgon,
första lektionen var en föreläsning om matematikens historia.

jag har ju som sagt varit förkyld och haft lite problem med min hals,
och detta märktes minst sagt under denna föreläsning,
jag och mina vänner bestämde oss för att sitta ganska långt fram, ungefär fjärde raden.
detta var inte det smartaste vi kunde gjort. eller det funkade väl bra för alla utom mig.
jag fick världens hostatack efter en sisodär 15 minuter och måste gå ut ur salen, för att dricka vatten och hosta klart.

jag går in igen, sätter mig på samma plats, alltså återigen på fjärde raden.
och efter ca: 5 minuter så börjar det igen,
och tro mig det är INTE lite jag hostar, folk typ stirrar på mig som om jag är på väg och dö eller något.detta resulterar i att jag andra gången på 8 minuter springer ut ur salen under våldsamma hostatacker.
jag kan säga att det var lite lagom trevligt.
jag kan säga att jag inte kom tillbaka in i salen efter detta, jag stannade utanför och väntade på att föreläsningen skulle ta slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0