plugga mycket, sova lite, vill ni veta mer? det är en "dygnsrytm", läs nedan

nu ska jag strax sova,
har inte kommit in i rytmen som jag kallar plugg,sedan sov-rytmen än!
den går ut på att man sover väldigt lite och pluggar / något annat, väldigt mycket
en otroligt trevlig rytm för dem som klarar av den,
den är krävande,
det tar år av tålamod och beslutsamhet.
okej nu gick jag för långt,
men poängen är att jag trött på kvällen,
inga undantag, alltid!
men imorgon har jag sovmorgon. trevlans må jag säga.
förresten, jag är bitter.
vi åt  inte på sandy´s idag, men vi åt på bamses pizza, ytterst trevligt det också.
men imorgon då kör vi.
vem vill hänga med till sandys?
och sedan en liten shoppingtur?
ser jag några händer i luften?
självklart, vem bangar på sandys och shopping,
det var det jag trodde...
ingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0