safari?

yes, om jag och Linnie Winnie och jessica någon gång skulle få för oss att åka till afrika (vänta.... ja har redan varit där ett par gånger ju... ) och bli vetenskapsmän alternativt uptäcksresande, så skulle vi se ut såhär.
på ett ungefär.

 okej?
det var här det var tänkt att jag skulle ladda upp en bild på mig och mina vänner i fina kostymer men... det funkade inte sådär jättebra, (läs väldigt dåligt) nu när bloggjäveln har fått för sig att inte ladda upp min bild, blogg.se verkar bojkotta mina bilder
aja det är inte jag som förlorar på det,
det är ni!
synd,
jag gör ett nytt försök imorgon, allt för er skull,
(typ)

nu ska jag sova,
och
min röst är på ett stadie som jag kallar:
går inte att kontrollera pga för mycket hosta

over n´ out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0