top model och smoothie, mest smoothie actually...

sitter och tittar på finalen av top model 4, några säsonger sent,
jag vet inte hur många gånger jag sett alla dessa säsonger,
men det finns inget annat att titta på vid den här tiden,
det är typ top model, backhoppning eller ordlekar,
det är ett stort utbud alltså.

jag dricker smoothie också, hur gott som helst, det finns inget bätte eller enklare!
det är bara att blanda i det du gillar, okej...
man kanske inte ska blanda i nachos eller lax men annars är det väl typ att välja och vraka,

jag brukar välja hallon, blåbär, mjölk, yougurt och havregryn,
det låter helt sjukt att ha i havregryn men det är faktiskt jättebra att ha i,
för en smoothie kanske inte är så mättande, men om man blandar i havregryn (som inte smakar eller knappt märks) så blir det mer "matigt" och man är mätt längre!

jag dricker alltid en smoothie på morgonen. det är en fantastisk uppfinning,
okej...
nu ska jag sluta dyrka smoothie´s

ses

yummie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0