walk-on-closet? känner ni igen er?

hej , kom precis hem från skolan, eller precis och precis? kanske nån timme sen,
i alla fall, jag började 13.15 idag så jag fick en rejäl sovmorgon kan man ju säga, hade också bara en lektion så jag slutade runt 3, nu ska jag iväg och kolla på garderober till mitt nya rum, ska ha en vägg med bara garderober så jag måste välja ut de jag gillar,
sen ska jag städa mit nuvarande rum, vilket är så stökigt att det inte är klokt, jag skulle städa min garderob (min nuvarande garderob) och det gick helt åt skogen, så nu ligger det kläder och annat skrot på hela golvet,
"vår" byggarbetare kallade mitt rum för en walk-on-closet...
men jag måste säga, att det är ganska behändigt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0