what a day

kom hem för någon timme sen, efter skolan åkte jag och Linnie Winnie till Jessii, där bakade vi en kladdkaka, och åt plommon, mycket mys,
ikväll ska jag bara chilla, ta det lugnt, sova, vila, kalla det vad ni vill, men det är välbehövt.
imorgon har jag bara en lektion sen ska jag dra till simhallen och simma, har det som ett mål,
att varje vecka simma minst 80 längder (2 km) eller mer.
sen blir det hem och jobba matte, ligger lite efter andra eftersom jag varit sjuk, men det ska lösa sig,
sen på onsdagen så har jag ledigt,
jag har alltså en lektion på 2 dagar, lovin it!

men nu ska jag se på IDOL, malin beställde en biljett till mej, så jag måste sätta mig in lite i det,
skriver senare kanske, eller inte, får se.

ses suckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0